Lukijat

torstai 2. huhtikuuta 2015

vk14 tolu

Torstai 2.4.2015

Tänään toluissa oli:

Fiilisrinki: Kyseltiin kuulumisia.


Hieronta pareittain:

ohjaaja käskee ottaa parin ja vuorotellen hierotaan toista

Esineen etsintä:
haetaan pareittain luonnosta jokin esine jolla kerrotaan millainen minä olen ja kertoo sen muille ringissä jokainen vuorotellen

tv shop ''esineen uusi käyttö'':
ohjaaja sanoi ottakaa parit ja menkää yhdessä etsimään
esine luokasta tai sen ulkopuolelta ja piti keksiä mitä kaikkea sillä voi tehdä. pitää siitä ns. myyntipuhe 

ilmejuoru:

ollaan ringissä ja opettaja ottaa ilmeen ja kääntyy viereiseen henkilöön ja henkilö kopioi ilmeen ja näyttää sen muille katsomalla keskelle, ja keskellä vaihtaa ilmeen ja siirtyy taas seuraavalle kunnes kaikki ovat tehneet ilmeet. toinen tapa on. Ohjaaja ottaa taas ilmeen ja sitä pitää taas matkia mutta lisätä siihen jotain omaa ja mennään taas rinki loppuun ja katsotaan millaiseksi se on muuttunut. (ääniä saa käyttää molemmissa harjotteissa)

''joo'' :
otetaan pari, ja sanotaan parille  '' mennäänkö istumaan lattialle ja toinen vastaa jatkuvasti ''joo'' ja sitten on toisen vuoro sanoa mennäänkö pöydän alle ja toinen vastaa  ''joo''.

Kävelytuntemus:

(A edessä / B perässä )
otetaan taas pari ja kävellään peräkkäin  A edessä ja yritetään matkia toisen kävelyä B matkii ja kun B on valmis niin A siirtyy katsomaan miten hän kävelee ja taas toisinpäin toistetaan sama mutta B on edessä ja  A takana.

Energiapisteet kävellessä:

mennään vierekkäin ja laitetaan energia piste esim. otsaan joten kävellän luokassa otsa edessä tai jos siirretään reisiin niin reidet edellä jne.

Tuoli-istunta:

laitetaan tuolit puoli ympyrään ja toiselle puolelle laitetaan vain yksi tuoli johon menee istumaan joku ja muut jotka katsovat LEMPEÄSTI tätä yksin istuvaa ja yksin istuttava katsoo jokaista silmiin vuorotellen. ja sen jälkeen menee paikallensa ja jokainen menee vuorollansa istumaan vastapäätäolevaan tuoliin.

Sellanen koulupäivä todella mielenkiintonen.

 tv. LOMALAINEN ! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti